Δημοσιεύουμε κοινή δήλωση των συνδικαλιστών που απελάθηκαν από το κράτος του Ισραήλ και είχαν προορισμό την Παλαιστίνη.
Καταγγέλλουμε τις ισραηλινές Αρχές για την παρατεταμένη κράτηση μας στο Αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ και την απέλαση μας, απόφαση που δεν βασίζεται σε καμιά νομική ή ανθρωπιστική αιτιολόγηση.
Είμαστε συνδικαλιστές από την Ελλάδα, εκπρόσωποι σωματείων που θα μεταβαίναμε στην Ραμάλα της Δυτικής Όχθης, με επίσημη πρόσκληση της Γενικής Ομοσπονδίας Εργατικών Συνδικάτων της Παλαιστίνης (PGFTU).
Διαθέταμε βίζες και όλα τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και ο λόγος της επίσκεψής μας ήταν απόλυτα γνωστός και είχε προαναγγελθεί.

Ωστόσο μας απαγορεύθηκε η είσοδος γεγονός που συνιστά κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων μας, της αξιοπρέπειάς μας και γενικά των συνδικαλιστικών ελευθεριών. Οι κρατικές αρχές του Ισραήλ ήταν προκλητικές και ταυτόχρονα αποκαλυπτικές. Επικαλέστηκαν άρνηση του στρατού για τη μετάβαση από το αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν στη Ραμάλα και μας δήλωσαν χωρίς περιστροφές ότι υπάρχει αποκλεισμός κάθε δρόμου που οδηγεί από το Ισραήλ στη Δυτική όχθη.
Στην ουσία ομολογούν και κάνουν παγκόσμια γνωστό ότι και η Δυτική όχθη, άρα κάθε Παλαιστινιακός θύλακας βρίσκεται υπό καθεστώς ασφυκτικής περικύκλωσης, αποκλεισμού και στρατιωτικού νόμου από το κράτος τρομοκράτη που απαγορεύει κάθε επαφή με τον «έξω κόσμο». Απαγορεύει ιδιαίτερα κάθε έκφραση έμπρακτης αλληλεγγύης, πληροφόρησης και ανταλλαγής εμπειριών με αγωνιστές που έχουν εκφραστεί υπέρ της ελευθερίας και νίκης του τιτάνιου αγώνα του Παλαιστινιακού λαού. Αποδεικνύει την φύση του Ισραηλινού κράτους ως ένα ακραία καταπιεστικό καθεστώς που περιφρονεί ακόμα και το διεθνές δίκαιο.
Μετά την πειρατεία, τις απαγωγές και τους βασανισμούς Ελλήνων πολιτών από τον ισραηλινό στρατό πριν μερικές εβδομάδες άλλη μια περίπτωση κατάφωρης παραβίασης των δικαιωμάτων Ελλήνων πολιτών από το κράτος του Ισραήλ λαμβάνει χώρα.
Μεγάλες ευθύνες έχει για μια ακόμη φορά η Ελληνική κυβέρνηση που παρότι είχε ενημερωθεί δεν έκανε απολύτως τίποτα για να προστατέψει τα δικαιώματα Ελλήνων πολιτών. Στην ουσία συνέργησε και έδωσε πολιτική κάλυψη στην απέλαση. Η αποστασιοποίηση της αποδεικνύει ότι επικροτεί την τακτική των «στρατηγικών της εταίρων».
Οι πολίτες της χώρας μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα, την ώρα που η ελληνική αστυνομία καλύπτει προκλητικές συμπεριφορές Ισραηλινών επιβατών κρουαζιερόπλοιων που κάνουν άσεμνες χειρονομίες, βρίζουν και τραμπουκίζουν κατοίκους νησιών και πόλεων της Ελλάδας.
Δηλώνουμε ότι ούτε η βία του κράτους-τρομοκράτη, ούτε η ανοχή της ελληνικής κυβέρνησης στις παράνομες και εγκληματικές πρακτικές τους μας πτοούν. Αντιθέτως, μας πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Ο αγώνας και οι κινήσεις αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό θα συνεχιστούν και θα αναπτυχθούν. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει, κανένα εμπόδιο δεν θα σταματήσει την αλληλεγγύη μας στο λαό της Παλαιστίνης.
Προχωρούμε άμεσα σε διάβημα διαμαρτυρίας προς την Ελληνική κυβέρνηση και το υπουργείο εξωτερικών. Παράλληλα καλούμε σε αποφάσεις και ψηφίσματα καταδίκης από σωματεία, ομοσπονδίες και εργατικά κέντρα. Οργανώνουμε πλατιά σύσκεψη σωματείων και συνδικαλιστών-τριών για την ευρύτερη συσπείρωση αλληλεγγύης στον αγώνα των Παλαιστινίων.
Καμία ανοχή στο κράτος-τρομοκράτη και την κυβέρνηση της συνενοχής.
Αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό και την εργατική τάξη της Παλαιστίνης.
Δε γινόμαστε συνένοχοι/ες στη γενοκτονία.
Απεμπλοκή της Ελλάδας από τον πόλεμο.
Να σταματήσει κάθε συνεργασία της ελληνικής κυβέρνησης με το σιωνιστικό κράτος.
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
- Παύλος Αντωνόπουλος, μέλος ΔΣ της ΠΕΣΕΚ (Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών)
- Βαγγέλης Κιτσώνης, Πρόεδρος του Πανελλαδικού Σωματείου ICAP OUTSOURSING SOLUTIONS
- Παναγιώτα Λαζαροπούλου, Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Εθνικής Τράπεζας
- Αντώνης Νταλακογεώργος, Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ (Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού)
- Νίκος Πελεκούδας, Πρόεδρος του ΣΕΦΚ (Κλαδικό Σωματείο εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση)
- Μιχάλης Ρίζος, μέλος Δ.Σ του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Αττικόν
- ΕΝΩΣΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ












