Η γυναίκα του Πάγκαλου θέλει 300.000 € αποζημίωση και 12 μήνες φυλακή για την Ελευθερία Ψυχογιού!

Mε πρωτοβουλία αγωνιστών κατοίκων της Κερατέας, έχει ξεκινήσει συλλογή υπογραφών συμπαράστασης στην Ελευθερία Ψυχογίου και καταγγελίας της στάσης της κ. Χριστοφάκη. Συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας εδώ: http://www.petitiononline.com/orfeas11/petition.html

Εισαγωγή από το «Ξ»

Την Τρίτη 15-2-2011 το «Αλ Τσαντίρι» του Λ. Λαζόπουλου αφιέρωσε ένα κομμάτι της εκπομπής του στην Κερατέα, δίνοντας τον λόγο στους ίδιους τους κατοίκους για να μιλήσουν για τον πολύμηνο αγώνα ενάντια στη δημιουργία ΧΥΤΑ στην περιοχή τους.
Ανάμεσα σε άλλους που μίλησαν ήταν και η Ελευθερία Ψυχογιού, κάτοικος Σαρωνίδας, με ενεργότατη συμμετοχή στο κίνημα ενάντια στον ΧΥΤΑ, αλλά και με ενεργότατη συμμετοχή σε όλα τα τοπικά κινήματα της περιοχής (αντιρατσιστικό, εκπαιδευτικό, κ.λ.π.).
Όμως τα λεγόμενα της …εξόργισαν την σύζυγο του Θ. Πάγκαλου, Χρ. Χριστοφάκη, δημοτική σύμβουλο στο δήμο Σαρωνίδας. Τόση μάλιστα ήταν η οργή της που κατέθεσε αγωγή απαιτώντας το ποσό… των 300 χιλ. ευρώ και την 12μηνη κράτηση της Ελευθερίας Ψυχογιού!
Παραθέτουμε αυτούσια από την μήνυση της τα αντίστοιχα αποσπάσματα:

Αυτούσια αποσπάσματα από τη μήνυση εναντίον της Ελευθερίας Ψυχογιού

Στο τρίτο μέρος της εν λόγω εκπομπής παρουσιάστηκε βίντεο με σκηνές επεισοδίων από την περιοχή της Κερατέας και ακολούθως πραγματοποιήθηκε απευθείας προγραμματισμένη σύνδεση με τον τόπο όπου έχει χωροθετηθεί η κατασκευή ΧΥΤΑ και τους συγκεντρωμένους εκεί πολίτες.

Κατά την έναρξη της ζωντανής σύνδεσης ακούστηκαν συνθήματα από το συγκεντρωμένο πλήθος («έξω τα ΜΑΤ από την Κερατέα») και εν συνεχεία ο παρουσιαστής έδινε το λόγο σε κάποιους από τους παρευρισκομένους για να εκφράσουν την άποψη τους για τη δημιουργία ΧΥΤΑ στην περιοχή.

Τελευταία έλαβε το λόγο η εναγόμενη, η οποία εξαπέλυσε στοχευμένη, αήθη και απρόκλητη επίθεση εναντίον μου με την χρήση άκρως συκοφαντικών και ψευδών ισχυρισμών που σκοπό είχαν να με εμφανίσουν αφενός μεν ως φυσικό ή ηθικό αυτουργό της απώλειας ενός κυοφορούμενου παιδιού, αφετέρου δε ως άνθρωπο ανήθικο, διεφθαρμένο και αδιάφορο για τα κοινωνικά δρώμενα της περιοχής. Ακόμα, η εναγόμενη επιχείρησε να ταυτίσει τις επιλογές και τις ενέργειες μου με αυτές του συζύγου μου βουλευτή και αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θεόδωρου Πάγκαλου με τελικό σκοπό να πλήξει βάναυσα την τιμή και την υπόληψη μου και να αμαυρώσει την εικόνα μου ως πολιτικού προσώπου που ασχολείται με τα κοινά του τόπου του.

Συγκεκριμένα, η εναγόμενη δήλωσε ενώπιον του παρευρισκόμενου πλήθους στην Κερατέα, του παρουσιαστή της εκπομπής, των συνεργατών του, του κοινού που βρίσκονταν στο στούντιο της εκπομπής, αλλά και των τηλεθεατών της εκπομπής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, επί λέξει τα ακόλουθα:

«Ως κάτοικοι του δήμου Σαρωνικού που στηρίζουμε πρωί, μεσημέρι, βράδυ το μπλόκο της Κερατέας ως αλληλέγγυοι στον αγώνα αυτών των ανθρώπων, καταγγέλλουμε την κυρία Παγκάλου η οποία καταψήφισε την στήριξη στην Κερατέα (σ.σ. ακολουθούν γιουχαΐσματα από το πλήθος). Διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τα λεφτά, διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τον Οτσαλάν, διότι εμείς δεν φάγαμε κι εκείνο το παιδάκι που δεν πρόλαβε να γεννηθεί και η καρδούλα του σταμάτησε την Τρίτη που μπήκαν τα ΜΑΤ στην Κερατέα».

Η εναγόμενη χρησιμοποιώντας την πρόσφατη γνωστή δήλωση του συζύγου μου «μαζί τα φάγαμε», η οποία αποκόπηκε εντέχνως από τα συμφραζόμενα και η οποία ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, επιχειρεί με ειρωνικό τρόπο να με ταυτίσει με αυτόν και τις πολιτικές του επιλογές, θίγοντας έτσι την εν γένει προσωπικότητα μου.

Η εναγόμενη σκοπίμως αναφέρθηκε σε εμένα με το επώνυμο του συζύγου μου βουλευτή και αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θεόδωρου Πάγκαλου, με σκοπό να με απαξιώσει, να με ευτελίσει και να πλήξει την προσωπικότητα μου, καθώς είναι παγκοίνως γνωστό ότι στην κοινωνική μου ζωή εμφανίζομαι με το δικό μου επώνυμο (Χριστοφάκη) βάση του νόμου.

Ερώτημα από το Ξ: γιατί αστράφτει η κυρία;

Γιατί όμως αστράφτει η Χρ. Χριστοφάκη; Μήπως στήριξε ή στηρίζει στο δημόσιο λόγο της τον πάνδημο αγώνα στην Κερατέα; Μήπως κατάγγειλε κάπου, κάποτε, κάπως, την ασύστολη καταστολή που υπομένουν οι κάτοικοι της Κερατέας και δεν το πήραμε είδηση; Και ακόμα αν -όπως γράφει στην αγωγή της- η ταύτιση με τον σύζυγο της και με τις επιλογές του, θίγει την προσωπικότητα της (!!), τότε μήπως πρέπει να αναρωτηθεί για το που να στρέψει τα πυρά της;;;
Παραθέτουμε στη συνέχεια κείμενο της Ελευθερίας Ψυχογιού, απάντηση στην αγωγή της Χρ. Χριστοφάκη.

Η απάντηση της Ελευθερίας Ψυχογιού

Η σύζυγος του κ. Πάγκαλου, Χρ. Χριστοφάκη, επέλεξε για τους δικούς της λόγους, παραφράζοντας τα λεγόμενα μου, υποθέτοντας ότι αναφέρομαι στο πρόσωπό της να μου κάνει αγωγή ζητώντας το ποσό των 300.000 € και την προσωρινή μου κράτηση διάρκειας δώδεκα μηνών.

Ο σύζυγος μου ονομάζεται Βλαβιανός. Ουδέποτε θα θεωρούσα ότι θίγεται η τιμή και η αξιοπρέπεια μου εάν με αποκαλούσε κάποιος κυρία Βλαβιανού.

Πέραν τούτου έχω κάθε δικαίωμα ως πολίτης να ισχυρίζομαι ότι δεν έφαγα τα λεφτά κανενός, ότι δεν συμμετείχα στην παράδοση του Οτσαλάν στις τουρκικές αρχές και βεβαίως ότι δεν ευθύνομαι για το θάνατο κανενός παιδιού ή εμβρύου.

Σημειωτέον, την ημέρα της εκπομπής ήταν κι η μαύρη επέτειος της παράδοσης του Οτσαλάν, που σύμφωνα με δημοσιεύματα εδιώχθη από το σπίτι του Έλληνα Πρέσβη στο Ναϊρόμπι από τον κ. Μπόμπο που για μεγάλο χρονικό διάστημα ηγείτο των επιχειρήσεων των ΜΑΤ στην Κερατέα. 

Η ελευθερία της έκφρασης καθώς κι η διεκδίκηση, η αγωνία κι ο αγώνας για μια καλύτερη κοινωνία είναι δικαίωμα και καθήκον κάθε πολίτη. Όσοι  αρνούνται το δικαίωμα αυτό καταζητούνται από την σύνεση, την λογική και τη δημοκρατία.

Θα συνεχίσω λοιπόν με το ίδιο σθένος να συμμετέχω στα κινήματα εκφράζοντας ελεύθερα την γνώμη και την άποψη μου, σεβόμενη το Σύνταγμα, αρνούμενη να συμβιβαστώ ή να υποκύψω σε εκβιασμούς, εκφοβισμούς και τακτικές που δεν τιμούν την Δημοκρατία κι εκτρέφουν «τέρατα» όπως λέει κι ο Μάνος Χατζιδάκης.

Πιο συγκεκριμένα ο Μάνος Χατζιδάκης είπε:

«Από την ώρα που ο Φρανκεστάιν γίνεται στόλισμα νεανικού δωματίου, ο κόσμος προχωράει μαθηματικά στη εκμηδένισή του. Γιατί δεν είναι που σταμάτησε να φοβάται, αλλά συνήθισε να φοβάται.

»Κι εγώ με τη σειρά μου δεν φοβάμαι τίποτα περισσότερο, απ’ το μυαλό της κότας. Απ’ το να υποχρεωθώ να συνομιλήσω με μια κότα ή μ’ ένα σκύλο, ή τέλος πάντων, μ’ ένα ζώο δυνατό που βρυχάται. Τι να τους πως και πώς να τους το πω. Και μήπως δεν είναι εξευτελισμός, αν επιχειρήσω να μεταφράσω ή να καλύψω τις σκέψεις μου, κάτω από φράσεις και ηλίθια νοήματα, για να καθησυχάσω τυχόν τη φιλυποψία μας κότας, που όμως έχει άνωθεν τοποθετηθεί για να μας ελέγχει και να μας καθοδηγεί;

»Η υποταγή, ή ο εθισμός σε μια τέτοια συνύπαρξη, ή συνδιαλλαγή, δεν προκαλεί τον κίνδυνο της αφομοίωσης ή της λήθης, του πως πρέπει, του πως οφείλουμε να σκεφτόμαστε, να πράττουμε και να μιλάμε;

»Αναμφισβήτητα αρχίσαμε να το ανεχόμαστε. Και η ανοχή, πολλαπλασιάζει τα ζώα στη δημόσια ζωή, τα ισχυροποιεί και τα βοηθά να συνθέσουν με ακρίβεια τη μορφή του τέρατος, που προΐσταται, ελέγχει και μας κυβερνά.

»Το τέρας είχε αρχίσει να κυκλοφορεί. Οι οδοκαθαριστές άρχιζαν την παράστασή τους με Σαίξπηρ, Σίλλερ και Αισχύλο, μια και ανήκουν δικαιωματικά στο υπουργείο Πολιτισμού. Χορός από τραβεστί, ψάλλει τα χορικά του Θεοδωράκη και αποσύρεται εις τας μικράς οδούς, χορεύοντας συρτάκι. Τουρίστες Γάλλοι, Άγγλοι κι Ελβετοί παρακολουθούν κι ανατριχιάζουν μπρος σ’ αυτό το παραδοσιακό μας μεγαλείο. Το τέρας γίνεται γελοίο και κυκλοφορεί ανενόχλητο από Ωδείο σε Ωδείο. Η κλασσική μας Μουσική γίνεται Μαγειρείο. Κι όλος ο κόσμος απαιτεί επιδόματα ειδικά από το Δημόσιο Ταμείο.

»Το ερώτημα περνάει απ’ τις ηλεκτρικές εφημερίδες της κεντρικής πλατείας. Πως θα αντιδράσουμε και πως δε θα συμβιβαστούμε με το τέρας;

»Θυμάστε τι έγινε στην ”Ερωφίλη”. Ο κόσμος της είχε για βασικές αξίες, το ήθος, την αλήθεια και την ομορφιά. Κι έτσι όταν παρουσιαζότανε η μορφή του τέρατος, αναστάτωνε το κοινό αίσθημα, εκ βαθέων, και προκαλούσε απρόσμενη, άμεση και καθοριστική αντίδραση. Μόλις ο Βασιλιάς έβγαλε τον μανδύα του μεγαλείου και το προσωπείο του αγαθού αρχηγού πατέρα, κι εφάνη στο πρόσωπό του η μορφή του τέρατος, ο Χορός, από γυναίκες, ορμά πάνω του, τον ποδοπατά, τον θανατώνει και τον εξαφανίζει.

»Αυτό σημαίνει πως ο χορός των γυναικών αυτών, και δεν φοβήθηκε, αλλά και πως δεν μπορούσε ποτέ να μοιάσει με το πρόσωπο του τέρατος».

Μάνος Χατζιδάκις Κυριακή, 30 Ιουλίου 1978

Επίλογος από το «Ξ»

Τα σχόλια περιττεύουν καθώς και τα πολλά λόγια!
Το «Ξ» θα σταθεί μαχητικά δίπλα στην Ελευθερία Ψυχογιού. Είμαστε σίγουροι πως το ίδιο θα κάνουν όλοι οι αγωνιστές κάτοικοι της Κερατέας, καθώς η Ελευθερία είναι μία από τους πρωτοστάτες του κινήματός τους.
Το ίδιο οφείλει να κάνει το σύνολο των οργανώσεων και κομμάτων της Αριστεράς.
7,128ΥποστηρικτέςΚάντε Like
593ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,113ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
394ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής